11 Ekim 2013 Cuma

BLOCK B THANKS TO

ZICO 

Tanrı'ya ve Meryem Ana'ya teşekkür etmek istiyorum. Amca, oradaki aileyi merak etme ve iyi dinlen. Tanrı Paulus'u korusun.




JAEHYO 


Bizi uzun zaman bekleyen ve bizim gücümüz olan fanlar, çok teşekkür ederim. Anne, baba, ağabey, Samsoonie, Mongsoonie, Motnanie, sizi seviyorum. Çabuk popüler olacağız ve böylelikle sizin rahat yaşamanızı sağlayabileceğim.




U-KWON 

Sevgili anneme ve ağabeyime, bana hep güç veren Tamama'ma, teşekkür ederim. Tanrım, Sung-ah abla, Yona abla, Daeho ağabey, Seungmin ağabey, Wonpil ağabey, benim için hep dua eden papaz Oh Bumyeol ve Sungsan'daki aileme minnettarım. Teşekkürler bize yardım eden Pop Time ağabey, Bumjoo ağabey, ve Mandu ağabey, stilist ekibinden Jinwoo ağabey, saç/makyaj ekibi ve Seven Seasons ailesi. Uzun zamandır benimle olan Block B üyelerine teşekkür ederim ve bizi bekleyen BBC'ye.




TAEIL


İlk önce, uyumadan bu albümün şarkılarını yaparken en çok çalışan liderimiz Woo Jiho'ya alkışlar! Herkes arasında sessizce Block B'ye en çok destekleyen Pop Time Jiyong ağabey, kendi albümünü hazırlamakla meşgul olduğu halde bizim şarkılarımıza yardım etmeye zaman ayıran Bumjoo'muz, bizi gayretli sabırla kayıt eden kayıt mühendisi Kim Jieun, bu albümün şarkıları için enstrümanları çalan oturum üyeleri~! (Kusura bakmayın hepinizin isimlerini sayamıyorumㅜ) Bu insanlar bizimle beraber oldukları için fanları yine dipdiri şarkılarla mükemmel kaliteli albüm ile selamlayabileceğimizi düşünüyorum. Tekrar teşekkür ederim! Ayrıca Block B'nin geri dönüşü için çok çalışan CEO Kim Gyuwook ve Seven Seasons ailesi, bu dans edemeyen salaklar için koreografiyi kolaylaştırmaya çok uğraşan Mandu ağabey,  bu çirkin yüzleri güzelce paket eden J's floor ailesi, bizi güzel giyisileri giydirirken çokça şikayetlerimizi karşılayan Jinwoo ağabey, stilist ailesi ve müzik videosu çekilen iki günde benim kötü oyunculuğumdan sıkılan yönetmen Im Sungkwan ve December 32nd müzik video ekibi~! Hepiniz çok çalıştınız ve teşekkür ederim. Her şey geri ödememizin yolu bu albüm ile büyük başarı sağlamak. En çok sevdiğim ailem. Daima üzgünüm ve minnettarım, ama ben onu pek belli edemeyen bir oğulum. Şimdiden daha hızlıca büyüyeceğim ve sizin rahat yaşamanızı sağlayacağım. Şimdi birlikte biraz daha mücadele edelim, sizi seviyorum anne ve baba! Bizi sabırla bekleyen ve yokluk döneminde bizi unutmayan fanlarımız! Bunu size beklediğiniz kadar daha olgun olup ve iyi müzikle geri ödeyeceğiz. Daima minnettarım ve sizi seviyorum BBC. Bunu yapacağımı hiç düşünmemiştim ama belki bende insan olduğum için, şimdi ciddiyeten istediğim bir şey gerçekleştiği için son zamanlarda daha tembel oluyormuşum gibi hissediyorum. Şarkıcı olmak hayallerini koyunca ilk lise senemde coin noraebangda doyasıya şarkı söylediğim heyecanlı duygularımı geri getirip çaylak akılını kaybetmeyen Lee Taeil olacağım. Teşekkürler.




KYUNG 


İlk önce, daima minnetar olmayı mümkün eden ilahi babama minnetarım. Beni hep destekleyen ve bana güvenen uyumlu aileme, sizi seviyorum. Yeni yuvamız tüm Seven Seasons ailesine, gerçekten Block B'yi sevdiğinizi hissediyorum, bu yüzden daima minnetarım ve çalışırken üzgünüm ama kelimelerle pek iyi anlatamıyorum çünkü gıcık duruyor bu yüzden üzgünüm. Çok minnetar olduğum gibi veya sizin bizi ne kadar çok sevdiğinizi ve bizi düşündüğünüzü bilmediğim gibi görünmeyebilir, ama bunu hissediyorum. Çok çalışacağım. Bu zamanlarda yeni tanıştığım Jinwoo ağabeyin ekibi, J's Floor Ailesi, bu harika şarkıları yapmak için çok uğraşan Mandu ağabey, Jiyong ağabey ve Bumjoo ağabey, müzik video yönetmeni Im Sungkwan, kayıt mühendisi Jieun, hepiniz yorulmuşsunuzdur ve zor bulmuşsunuzdur ama gücünüzü bize kullandığınız için teşekkür ederim. Lütfen bundan sonra üyeler arasında özellikle benimle ilgilenin ㅋㅋBu yokluk yılında sessizce bekleyen üyelerimiz, birbirimizi kelimesiz bile o kadar iyi tanıyoruz ki, bu yüzden bundan sonra birlikte daha çok çalışmayı ve sadece ileri bakmayı ve ileri gitmeyi umuyorum. Bunlar arasında yokluk dönemine sessizce katlanabilen kendime de minnettarım.. Ve yoklukta olaylar sert olduğunda yanımda olan kişilere minnettarım, ve aralarında beni çok seven CAP, ve ağabey gibi olan ablalar Yewon abla ve Woohui abla, saçma şakalarımız hayatımın enerjisi ve gücü, teşekkür ederim ve bundan itibarende yakın olalım ~~! Son olarak, BBC'ye. Fanlarımız. Bir yıl bekleyen bal arılarımız. Bir kaç yayınımızın giflerine katlanan ve defalarca sadece ropörtaja bakmak zorunda oldukları için başka fanlara karşı acınacak milletim. Çıkışımızdan bu yana iki buçuk yıl oldu ama sizin için her dakikası sadece bir sıkıntıymış gibi olduğunu hissediyorum, bu yüzden üzgünüm. Block B'nin gururu BBC, ama BBC'nin gururu olamadığımızı düşünüyorum, bu yüzden daha üzgünüm. Bizi bu kadar uzun bir süre beklediğiniz için çok minnettarım ve söz veriyorum ki, şirketimiz Seven Seasons ve Block B bundan daha iyi işler yapacaktır. Sizi seviyorum!!




P.O


Geçen sene gelen Block B~ ölmedi ve yine geldi~? Oel-ssi-gu-ssi-gu gibi uyuyoruz~ Jeol-ssi-gu-ssi-gu gibi uyuyoruz~ㅋㅋ크 Gerçekten tüm albümü çıkardıktan bir yıl sonra geri geldik. İlk önce, özür dilerim ve hatta bundan daha çok, çok problemli ve sorun olan baş belası olmamıza rağmen bizi sonuna kadar bekleyen, bizim gücümüz olan ve bize o kadar çok sevgi ve ilgi veren BBC'ye minnettarım ve müteşekkirim. Block B'nin  7 üyesi yorgun ve bitkin olduğu anlar güçlü olabilmemizin ve bizim dayanmamızın ve her şeye katlanabilmemizin sebebi BBC'ler. Ve bana bu mutlu hayatımı hediye eden bayan Kim Miyoung'a, seni daima seviyorum ve seni daha mutlu edeceğim! Sen sadece oğluna güven! Seni bu dünyadaki herkesten çok seviyorum~~ Ve Block B'yi sahneye çıkarmaya yardım eden ve büyük bir güç olan Seven Seasons'ın CEO'su Kim!! Seni hiç unutmayacağım. Gyuwook ağabey~! Cocas için savaşalım. Bende tüm gücümü kullanıp çok çalışacağım. Son olarak, bu zor ve yorucu yılda birbirlerine güvenen ve birbirlerine bir aile gibi güç olan Block B üye ağabeylerime, gerçekten minnettarım ve uzun, uzun bir süre içinde hep yan yana sadık kalalım. Belli edemiyorum ama çok çaba gösteren ve çok daha çok çalışan liderimiz Jiho abi, sen burada olduğun için biz varız ve hep minnettarım. Gelecek albümümüzde benim için solo parça nasıl olur? Oh my, oh my really..ㅋㅋㅋㅋㅋ Şaka yapıyorum ve hep müteşekkirim! Neyse, bu 'thanks to'yu nasıl bitireceğimi bilmiyorum.. sadece her~kese teşekkür ediyorum! Bayan Kim Miyoung, üyeler, BBC, Pop Time ağabey, Bumjoo ağabey, şirket ailesi, herkese herkese herkese herkese herkese çok çok gerçekten teşekkür ediyorum!! Son, son, son, sona teşekkürler, sonunu bilmiyorum~~~~~~~~~~~!!




B-BOMB 


İlk önce, çok teşekkür ederim bize güvenen ve bizi şimdiye dahi kadar bekleyen BBCler. Size bizi beklediğiniz kadar daha harika bir taraf göstereceğiz! Bizim için müthiş koreografi yapan Mandu ağabey, bizi iyi göründüren J's floor ailesi ve bize giymek için güzel giyisi veren Jinwoo ağabey ve stilist ekip ailesi, çok çok teşekkür ederim! Aynı zamanda bizim için o kadar çok çalışan Seven Seasons ailemiz! Bir çok kişi bizi müthiş bir şekilde giydirdi ve bize yardım etti ve ben kensinlikle müthiş sonuçlar göstereceğim!!!

via; bontheblock 
korean Thanks To typed out by blockbdoux 
tr trans cr; bjy & share: pyova @ blockbcturkey 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder