23 Temmuz 2012 Pazartesi

[TWITTER]




23 Temmuz 2012 | Jaehyo Twitter Yüklemesi

KR| (JAEHYO'dan FAN'a) 나줄꺼면안돼!난썬구리안어울려서못쓰는거라 줘도못낌 아까워! 이거 지훈이썬구리꼈다가대참사..이사진 애들전부다카톡사진임...ㅜㅜ

TR | (Fan güneş gözlüğü takmasını istedi) Siz bana bunu verdiniz ama ben yapamam. Bunu takmak bana göre değil, yapamam, atık gibi duruyor. Jihoon'un gözlüğünü kullanmıştım ve felaket. Bu resim tüm çocuklar için 'Kakaotalk resmim ... ㅜㅜ

KR| 썬구리 사줄게라고 하는분들이 계셔서 하는말인데 안돼요 이런대참사가 난답니다 돈아까워요 절대 못끼니까 선물 안주셔도 되니까 그 돈으로 고기사드세요!!

TR| Diyorum ki güneş gözlüğü satın alırsam paranız heba olucak. Ben söylüyorum bana güneş gözlüğü almayın bu bir felaket oluyor. Güneş gözlüğü yerine et alın.

KR|ㅋㅋㅋㄱ자폭 펑 ㅋㅋ이거애들웃길라고 장난으로찍었는데 ㅋㅋㅋ정신차려보니 내카톡친구중에 한5명이 이게 프사ㅋㅣㄱㅋ....

TR| ㅋㅋㅋㄱKendimi imha ettimㅋㅋ Bu resmi sizi güldürmek için aldım ㅋㅋㅋ Beş arkadaşla beraber aniden aldık fotoğrafı ㅋㅣㄱㅋ....

___
Allah seni ne etmesin Jey! Adam gibi bir gözlük takmayı denesen harika olucak... :D

Kaynak: Jaehyo Twitter
Çeviri: Pyoneer


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder